Sådan arbejder vi

Data skal skabe værdi for vores kunder

Sådan arbejder vi

Fra data til værdi gennem fire stadier

ENVERSION_AH_logo_centered_RGB.png

Fire centre skaber overblik og værdi

Hos Enversion har vi udviklet en arbejdsproces, der overordnet set består af fire trin. Nemlig vores Datacenter, Faktacenter, Analysecenter og Værdicenter.

Man behøver naturligvis ikke købe alle dele af processen for at være kunde hos os. Mange af vores kunder har fx behov for, at vi hjælper med en eller to dele. Så gør vi det. Uanset hvad, så følger vi jer tæt hele vejen fra de første spæde tanker, til jeres mål er nået.

Læs mere om hvert enkelt trin i vores arbejdsproces og vores tanker bag:

Enversion Datacenter:

I første omgang sørger vi for at skabe adgang til alle de data, der skal bruges, for at vi kan løse den aktuelle opgave. Det kan for eksempel være data, der samlet sammen internt i et firma, eller det kan være data, der skal hentes fra eksterne kilder. Formaterne på disse data kan også være meget forskellige; lige fra forskellige data-kodesprog, interne notater eller til fritekst på internettet. Det spiller ingen rolle. Uanset hvad, så er vi hos Enversion eksperter i at skaffe overblik over og adgang til alle relevante datakilder, så der bliver tale om en skræddersyet løsning i forhold til den aktuelle opgave.

Enversion Faktacenter:

I andet trin af vores arbejdsproces sørger vi for at bearbejde, integrere, dokumentere og kvalitetssikre de data, vi har hentet ind i datacentret. Det gør vi for, at der kan analyseres på kryds og tværs af alle dataene. Denne del af processen er sådan set hele omdrejningspunktet for, hvad vi går og laver og for vores måde at tænke anvendelsen af data på. Hvis Faktacentret er i orden, er mulighederne for anvendelse, analyse og værdiskabelse via data nemlig stort set uendelige. Hvis Faktacentret derimod er begrænset i sin opbygning og funktion, begrænses disse muligheder på sigt. Med andre ord er det i denne del af processen, vi for alvor går all in på at tænke langsigtet og sørger for ikke at udelukke data, men derimod få så mange data som muligt integreret på kryds og tværs. Det er nemlig altid dyrere og meget mere besværligt at gøre efterfølgende, og resultatet bliver sjældent optimalt.

Enversion Analysecenter:

Tredje trin i vores arbejdsproces, kalder vi for Analysecenter.

Det er her, dataene, der først er opsamlet i Datacentret og siden håndteret i Faktacentret, kan begynde at skabe reel merværdi og hjælpe vores kunder med at træffe de optimale beslutninger. Vi kalder det for datadrevet beslutningsstøtte.

Et eksempel på det kan være en dygtig læge, der via vores analysecenter får overblik over en masse relevante data fra flere forskellige systemer, så hun kan træffe beslutning om, hvad den helt rigtige behandling er for en konkret patient.

Det kan også være et assistentsystem i en økonomiafdeling, der automatisk konterer regninger og giver et pip, når det støder på en, der falder uden for normen. Derved er det måske kun hver tiende regning, der rent faktisk skal løbe gennem en fysisk medarbejder, og ressourcerne kan bruges på andre ting i en presset hverdag.

Enversion Værdicenter:

Dette fjerde trin i vores arbejdsproces går ud på, at vi sikrer integration af de redskaber, vi har udviklet til en kunde, med i forvejen eksisterende systemer og arbejdsgange. På den måde kommer vores løsninger til at skabe reel og målbar værdi hos kunden; et af de kriterier, vi vægter allerhøjst, når vi vurderer vores egen indsats.

Et eksempel på, at vi skaber et værdicenter kunne være en algoritme, der skal udføre medicintjek på en patient. Denne algoritme skal naturligvis kunne aflevere sit svar i det i forvejen eksisterende system, der hedder EPJ. Det, sørger vi for, bliver en realitet.