Intelligent assistent hjælper med indkøbene

EIA - Enversion Intelligent Assistent

Intelligent assistent hjælper med indkøbene

Udnyt dine indkøbsaftaler fuldt ud

Kunstig intelligens i hverdagen

Er der udfordringer med at styre indkøbsadfærden i din organisation? Har I de fede indkøbsaftaler, men er der for mange udenomsindkøb? Så er EIA - Enversion Intelligent Assistant måske et bekendtskab værd.

ENVERSION_AH_logo_centered_RGB.png

EIA hjælper med indkøbene

Intro:

EIA – Enversion Intelligent Assistant hjælper med at styre indkøbsadfærden i større virksomheder og organisationer. Det særlige ved EIA er, at assistentløsningen reagerer på medarbejdernes søgeadfærd, allerede inden der foretages indkøb og ikke først bagefter, når der er evt. er foretaget køb udenom en indkøbsaftale.

Udfordringen:

Langt de fleste større organisationer og virksomheder kender det. Indkøbsafdelingen har forhandlet sig frem til nogle fantastisk gode priser på stort set alt, hvad hjertet kan begære ved nogle specifikke forhandlere. Men gang på gang bliver der foretaget indkøb ved nogle helt andre.

Er der oven i købet er mange, der må foretage indkøb i virksomheden, er det også let at komme til at købe væsentlig mere, end der egentlig er behov for. Ganske enkelt fordi man mister det samlede overblik.

Der ligger et stort arbejde i at få forhandlet gode indkøbsaftaler med leverandørerne. Men arbejdet med at få dine medarbejdere til at bruge dem hver gang (!) er mindst ligeså stort. Og det kan koste en virksomhed mange millioner om året i tabte rabatter og for mange unødvendige indkøb.

Løsningen:

EIA- Enversion Intelligent Assistant kan hjælpe med at styre dine medarbejderes indkøbsadfærd. Men i modsætning til løftede pegefingre og spildte penge, når det er gået galt, så hjælper EIA dine medarbejdere allerede inden, der foretaget et indkøb.

EIA læser nemlig med, når medarbejderen går på Google og søger på fx ”blomster Odense”. Inden man kan nå at gå ind og bestille blomster ved en tilfældig blomsterhandler, popper EIA op med kontaktoplysninger på netop den leverandør, dit firma har en aftale med.

Din medarbejder får altså den vare, vedkommende står og mangler, og din virksomhed får den rabat, indkøbsafdelingen har forhandlet sig frem til.

Men EIA kan også hjælpe med at sørge for, at der ikke købes for meget ind. Assistentløsningen kan sættes op til, at den reagerer, hvis en medarbejder er ved at bestille en vare, der allerede er på lager et sted i virksomheden. På den måde kan EIA sikre din virksomhed mod unødige og dyre dobbeltindkøb.

EIA opererer ved løbende at hente data fra din virksomheds indkøbssystem, (og evt andre….) samtidig med, den hele tiden er opmærksom på, hvilke søgninger der bliver foretaget på internettet.

Man kan også vælge at spørge EIA med det samme. Men hvis man glemmer det og går direkte på nettet, så følger den selv aktivt med. Og når der lægges en ny aftale ind i indkøbssystemet, så er EIA automatisk opdateret, fordi løsningen løbende henter informationer i de forskellige andre systemer. Så der er ikke noget med besværlige og forsinkende opdateringer.

For at skære det ud i pap:

  • Ved at bruge EIA - Enversion Intelligent Assistant kan du blandt andet forvente:
  • At medarbejderne i virksomheden løbende hjælpes til at bruge jeres indkøbsaftaler uden at skulle slå dem op i systemet.
  • Dermed opnås en langt højere grad af sikkerhed for, at indkøbs- og rabataftalerne faktisk bliver brugt hver gang, der foretages indkøb.
  • Og virksomheden kan spare mange penge.

Skal du også have sådan en?

Hvis din virksomhed har en indkøbsfunktion og mange medarbejdere, der foretager indkøb, så er der sandsynlighed for, at EIA kan hjælpe med at styre indkøbsadfærden.

Er du blevet nysgerrig?

Ring til Thomas Schultz på telefon 2282 8513 eller Janus Heie på telefon 9244 5655. Så kommer de og drikker din kaffe. De bruger mælk i…